Inside all of us is a wild thing.



Klarblå himmel och sol, och även om temperaturen inte kommer över 15 grader så är det varmt i luften. Äntligen!

Var fantastiskt skönt i går på Valborg! Blev en stadstur på dagen för inköp på systemet och lite annat.
massvis med folk, framför allt på uteserveringarna. Runt 17 kom sedan " taxi Berga" och plockade upp mig och vi åkte ut till Maspet för att fira valborg. Var hos Henke och Monica och Stella med Robban, Malin, Magnus, Jonas och Maria. Grillade (karré för mig) och hade massa goda tillbehör OCH satt ute och åt ganska länge. Äntligen är det vår, som sagt! Drog dock in och värmde oss med kaffe och efterrätt innan vi skulle dra igång brasan. Jag hade med jordgubbar, hey LCHF nu köör vi!

Senare på kvällen blev det som sagt braseldning ute och poppning av gamla slagdängar samt  "Peta in en pinne i brasan", haha. Jättetrevlig kväll! Ska se om jag kan få upp kort och och video från vår alldeles egna majbrasa. Enjoy :)

Nu ska jag njuta av ännu en ledig dag. Redan onsdag i morgon. Tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0