Fredag hela veckan.

Nästan i alla fall. Fredag i morgon...och sedan resten av veckan. Ska bli så grymt skönt, ledig, typ ingen rättning, typ kanske sol, typ..haha ska sluta slänga mig med ungdomspråk nu..typ! ;)

Starten på den här veckan har varit sååå mycket bättre än slutet på förra, och är säker på att resten av veckan blir riktigt bra också!

I dag fick jag en uppriktig och ärligt menad ursäkt från en person med tårar i ögonen. Ja, då kan jag ge folk en andra chans. Uppskattar det! Ibland kan så lite göra så mycket.

Förutom det har jag haft som vanligt urfina åttor samt hållit ett tal om högstadiet, satt elever i arbete och med några andra skrattat och pratat bort i princip en hel engelsklektion. Så kan det bli.

Nääää....på återseende, med förhoppning om inspirerande inlägg under de lediga dagar som kommer. Har för övrigt förfallit och ätit glass och är inne i sötsuget igen..fy fan vilken karaktär jag har. Nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0