ahmen durååååååå.

Jag orkar inte jobba den här veckan som kommer känner jag. Rubriken påvisar ungefär hur jag känner just nu inför veckan. Vill ha stekande sol och svalkande vind, en hängmatta, en iskall smoothie (eller öl) en massa sköna människor runt omkring, bra musik, ledighet för hjärnan. Jag vill med andra ord att det ska bli sommar nån jävla gång! ;)

Förra veckan var en riktigt bra vecka på många sätt, bland annat var ungscenöst och spelade teater för oss två dagar, hade sjukt kul vissa stunder och hann med en hel del. På andra sätt var den inte så bra för jag blev sjukt irriterade på vissa beteenden, både hos stora och små, så att säga. Blev också jävligt besviken på en person, och arg. Det där var INTE ok i min värld!

Men nu är det ju heeeelg! Igår var jag och fina Heidi, som är här från Estocolmo, ner på stan och satt på Bks utservering ett par timmar. Riktigt skönt med filt och infravärme trots rejäl blåst. Vi drog oss dock in närmare baren sista stunden. Skön kväll med prat och goda drinkar. Ska hålla tummarna för att hon får jobbet hon var här på intervju för, vore nice att ha en "gammal"  (gammal som i känt varann länge, i alla fall sedan studietiden..och ok det är länge sen...)bästa vän som "man kan gå över till i pyjamas" här.

Ikväll blir det god mat, kanske vin eller något..och sedan får vi se!

See you :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0