Teknik.

Underbart och jävligt irriterande på samma gång. Men mest väldigt användbart. Förra inläggets slut bara försvann när jag skulle publicera det...sådant är riktigt irriterande när man suttit och skrivit. Skrev snabbt om det men vissa meningar och tankegånger försvann såg jag sedan. Well, så är det!

För övrigt har jag fått en stalker på facebook. Nejdå, inte stalker, men ett mejl om att jag är snygg. Tack för det. Undrar om det kan vara samma person som ville ha mitt nummer av Ola när vi hade varit ute innan jul, haha. Don't know, don't care. Nästa gång kanske det är en "Linda-kille" som letar rätt på mig på facebook istället. Vi hoppas på det.

Var på stan tidigare i dag, men ikväll är jag bara hemma. Kände för det! Slösurfar, har sett film och håller på att organisera upp en massa saker. I like :)

Är festsugen! Ja, inte i dag, är för trött, men snart! Jobbfest på fredag ju! Yeah.
I veckan var dagarna så intensiva att ett glas vin eller öl på kvällen nästan gjorde mig full! At least dizzy :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0