It's here.

I dag var det banemej (fult uttryck) vår på riktigt! Kunde gå i bara tröja och njuta av solens strålar. Gav upp strax efter att min lektion med niorna var slut, tog en svepa till andra byggnaden för att betala morgondagens jobbfest och sedan bar det av mot Linkan och uteserveringshäng med Elli(nor). Härligt värre! Det är VÅR! :)

I går var jag två personer och det gick galant. Som sagt oroväckande? Hey multipel personlighet? ;) Mina åttor är grymt bra! Finingar! :) Kände samma sak med mina nior i dag. Tänkte åter igen "Hur kan man inte vilja vara lärare?" JAG vill i alla fall vara det. Bästa jobbet som finns.

Möte en och en halv timme med start 08 i morse, trött som ett as dock, men piggnade till innan svenskan med niorna.

I morgon är det fredag, ska bli värme även framöver (upp till 16 grader och sol) och på kvällen blir det jobbfest hos Tollan med några av de bästa. Lördagens planer är att mysnjuta av en ledig förmiddagoch på kvällen ä jag bjuden på middag och vin. Hey helg! :)

Smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0