999

Kents nya singel. Åh, vad jag längtar efter att hela skivan släpps nu!

Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Har inspiration, men är för trött för att ta tag i det flödet. Dagen i dag har varit väldigt varierad. Startade på bibblo tillsammans med finaste åttorna. Helene presenterade böcker för oss och jag har 4 nya titlar uppskrivna som jag vill läsa, Det bar sedan av upp till skolan för, vad eleverna trodde, gymnasieinfo, vilket dock i själva verket var en tankeväckande och provocerande teater från ung scen öst. Spännande att se deras reaktioner.
Packade snabbt ihop efter lektionen och styrde kosan mot Linkan tillsammans med Sara: workshop om digitala läromedel på Stora hotellet. Nu har jag käkat grönsaker i ugn och laxrullar. Supergott!

Laxrullar= kallrökt lax med citronkrydda som jag bredde Cantadou pepparot blandat med lite creme fraiche på. Rullade ihop allt och skar sedan tunna rullor. Mmmmm!

What else? Kvällsskola med mina fina kämpar igår. Kul som alltid! Tänk vad två timmar kan gå snabbt. Även enligt eleverna. Faktiskt :)Sjuorna gjorde mini-uppspel på svenskan av "Bockarna Bruse" och " Guldlock".

Mötte förresten chefen på systemet i fredags och i dag kommenterade han i lärarrummet och frågade något om helgen blev lyckad, haha! Oväntade kommentar från honom, och även det han sa sen. Fast det minns jag inte ordagrant. Skönt med humor.

God natt (eller nåt..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0