<3

Ähhh, blev helt plötsligt gråtfärdig..maktlöshet.com. Ibland kan jag bli så jävla upprörd över hur världen ser ut och vad som händer. Tackar min lyckliga stjärna att jag är född i Sverige.
Hoppas ni mår bra.

En annan grej som gjorde mig spyfärdig av ilska var det här om Amina Filali som jag hörde om på nyhetsmorgon i morse. Men what the fucking helvete! Finns inga ord. Enligt marockansk lag undgick alltså mannen straff genom att "erbjuda sig" att gifta sig med, i det här fallet, barnet han våldtagit. Sjuka jävla människor.


Jaja, skulle jag inte varit äckligt arg över det här så kunde jag ha berättat att jag haft två bra dagar och har superfina elever, men att frånvarolistan i personalrummet är länge än tavlan, och att jag imorgon ska vara två lärare. Hey schizofreni. Fast nu är jag ju äckligt arg så nu berättar jag inte det..;)

Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0