Nu så!

Bara njuter just nu. Liten sovmorgon idag, kaffe på Pressis och inköp av godis till niornas svensklektion, tävling och film med niorna och sedan till tåget igen. Just ja, hann med rastvakt och skratt i personalrummet emellan.
Bra dag!

Drog till stan (Linkan) innan tre och fick med mig två klänningar, jordgubbar och lite småprylar hem. Ska snart ta mig lite jordgubbar och grädde, kanske läsa några sidor i "Pythians..." och sedan packa lite. Götebooooorg i morgon för att träffa mina saknade finingar, och så fest där på lördag.

Känns som jag bara flyter runt nu. Nästa vecka blir härlig och späckad med fotbolls-EM, avslutningsfest med niorna, avslutningskväll och sedan jobbfest på fredagen följt av födelsedagspartaj på lördagen. Jag älskar juni :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0