Gomorroooooon!

Hade alarmet på åtta för jag hade tänkt kickstarta dagen med en rejäl PW. Dock kom min goda vän Snooze i vägen och övertalade mig att ligga kvar i sängen. Dåligt inflytande hen har. Nåja, tar tag i det senare i dag. Promise!

Solen skiner och jag sitter med en kopp kaffe. Ska känna efter om lässuget kan infinna sig så jag kan fortsätta i "Pythians anvisningar" som legat på is ett tag. Nu har jag ju TID! Halv tolv beger jag mig till stan i det härliga vädret för att luncha på Hälsofreak med M. Ska bli kul att se vad de har för utbud. Strosa runt ett tag på stan finns också på schemat, och handla jordgubbar, titta på träningsskor, besöka systemet, kika på bikinin och inhandla lite annat. Yes, yes.


Ha en fin dag i solen! Njut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0