You can't airbrush personality.

Ska försöka hinna med en hel del idag, men inget sådär ångestframkallande som jag måste göra för att få tillträde till vecka 4. Börjar som vanligt söndagen med några koppar Nespresso och läsning. Har äntligen kommit in i en läsperiod igen, vet inte när jag sist var verkligen, jag menar verkligen  sugen på att sätta mig och läsa. Ni vet så där att man nästan längtar hem till sin bok och bara njuter av varje ord och nyans. Har inte haft ro att läsa ordentligt, njutbart på ganska länge, men nu är den här igen! The feeling

The feeling har infunnit sig på fler sätt. Känner att jag har koll just nu och att året har börjat som jag vill, och att jag gör det jag vill, ännu mer än förut. Klart jag gjort det förut med, men jag börjar bry mig mindre och mindre om vad andra tycker, och nu menar jag på ett bra sätt. Så där att man är nöjd med livet och vill sprida det till andra, och har någon en tråkig inställning eller beter sig...ja...så bara "whatever".

Blev filmkväll i går igen. Skön helg, precis vad jag behövde efter en vecka där jag flera kvällar larmade på (alltså var sist) och var på pendeln efter 19. Hanna blev valet. Själv har jag velat se den sen i somras och nu äntligen. Riktigt, riktigt bra film! Var faktiskt längesen jag såg en film som jag fastnade så i. Spännande, riktigt bra skådespelarinsatser, njutbart foto och ja en mer än sevärd film. Ger den 4 av 5 Nespressokapslar (haha).

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0