What goes around comes around.

So be nice! Har varit en härlig dag: temadag språk i norden. Dagen innehöll pyssel, novellfilm, jenka, finsk discodans, musikkryss och en del annat trevligt. Härlig måndag. Får berätta mer sedan för har min sega lilla notebook i knäet och orkar inte riktigt med skrivande fast jag har en massa jag vill få ur mig!

Dagens espresokapsel (ja typ dagens ros för mig..;) går till den hjälpsamma bibliotekarien. Rände runt en kvart och letade efter lättlästa Ondskan innan jag gav upp och faktiskt bad om hjälp, trots dåliga erfaranheter från kontakten med bibliotekarier. Rätt man på rätt plats stämde dock i det här fallet. Han följde genast med och letade i hyllorna och drog direkt fram två ex. Ja, jag måste vara blind. Berättade att jag var lärare och han förlängde automatiskt mina tidigare lån samt tog bort mina skulder som jag visst hade, hehe. Power.

Nöjd med dagen, resten förtäljer jag i morgon, kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0