Tjena kexet står du här och smular..

..fast nja, mina frökex smular inte direkt, men grymt goda blev dom!









Bilden är av mina frökex.
Här är länken till sidan där jag hittade receptet:http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2011/06/22/medverkan-i-radio-krokomaredalen-med-prat-om-lchf-och-froknackebrod/  Älskar tips! Så har ni bra LCHF/GI-recept, let me know :)

Ikväll blir det indiskt, god mat och dryck, men inte hemma utan downtown. Är lite småförkyld så får väl ta något starkt, och om jag då syftar på mat eller dryck låter jag vara osagt.

Enjoy your Saturday!

Kommentarer
Postat av: Suss

Åhå, såna kex har jag gjort en gång i tiden, blev nog lite för tjocka för det tog mycket längre tid i ugnen än vad som stod i receptet. Men GODA blev de! :) Tror jag slänger mig på tåget snart för du verkar göra så mycket smarrigt!

2012-01-07 @ 18:13:45
Postat av: Linda

Ja, gör det! :)Eller det kanske är bättre du tar sparken för nu har det ju kommit lite snööö, även här

2012-01-08 @ 11:01:21
URL: http://netlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0