Lördagskänsla.

Underbart. Lördag, och egentligen lördag morgon, måste vara veckans bästa tidpunkt. Kunna ligga kvar i sängen hur länge man vill och enbart gå upp för att man ännu mer längtar efter en lång skön dusch eller en nyfixad kaffe från Nespressomaskinen. Good feeling!

Superhärlig fredagskväll igår med mina bästa Saror. Åkte till Linkan och Aioli tapasbar direkt efter jobbet och hände där i deras mysiga fåtöljer/soffa. Åt massa goda tapas, bland annat scampi, kycklingspett, dadlar med bacon, kronärskockshjärta, aioli. Till det underbart goda Matador med sting. En av de godaste drinkarna.
Tack för kvällen! Får se när vår Barcelona-resa blir av? :)

Kom nyss hem från staaan. Ni vet ju att min jacka gått sönder, så i går hade jag en gammal svart bläig sak, nejdå, men inget jag ville rota fram igen. I dag hittade jag en jacka på Bikbok för 70 procent av ordinarie pris. 300 för en jacka nu, ok då! Nöjd! Har nog aldrig i mitt liv hittat något på rean för 70 procent. Rea är inte min grej. Så, tar tillbaka det jag skrev innan om vår. Nu får det väl ändå se till att vara kallt några veckor till. Den där nya extremt varma saken klarar nog väldigt många minusgrader så, come on. Eller...ska väl inte utmana ödet, är väldigt nöjd med vädret just i dag! I går däremot var det extremt väder med snöyra och hagel och 5 minuter senare sol. Something's up.....

By the way, drömde i natt att jag åt godis. Dålig stil, haha, men det ska jag inte göra i verkligheten. Däremot kanske fixa någon god GI-chokladmousse. That's ok :)

Ikväll blir det nog filmkväll, soffhäng och något gott. Ha en fortsatt grymt skön helg! I will.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0