Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until they speak.

Hey! Ska tillbringa åtminstone en del av dagen med min "gode vän" PODB. Det som är bra med honom är att han inte säger så mycket, men lagrar  och tar till sig det jag vill få sagt.

Fredagen bestod av en massa jobb, var kvar på jobbet till strax innan 18, men Sara var också kvar så det blev en hel del snack och flams också. Några tyckte att vi skulle ta helg..;) Sen begav vi oss till Maria för bokträffen med "Bluetts". God mat, prat och skratt. Spännande att vi tyckte så olika den här gången. "Tidsresenärens hustru" föll inte alla på läppen. Själv tycker jag väldigt mycket om den. Både språket och innehållet!
Nästa bok blev "Virgin Merry", vilken jag inte hört talas om innan. Ska bli kul att läsa. Ska läsa ut "Glada hälsningar från Missångerträsk" nu i helgen så jag är redo för nyinköp. Läste lite nyss när jag hade gått upp och nu har jag fastnat i den. Lättläst, rolig och mysig är den.

Skön helg, har varit skönt trött och bara känt för att vara hemma: läsa, se film, fixa hemma. Behövs ibland!

I går gjorde jag chokladcheesecake LCHF. Mmm!

http://alltomlchf.blogspot.com/2012/01/chokladcheesecake-med-notbotten.html

Använde mindre chokladmängd, cirka 100 gram. Gillar inte när det blir för mastig chokladsmak. God att frysa och sedan ta upp att tina tycker jag.






Summer...you're on your way, right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0