It's not me, it's you.

Nej, jag har inte slutat blogga, men har haft jobbdatorn på jobbet hela veckan. Kanske där den ska vara? Jobbdator. Brukar dock ha den hemma på kvällarna så de här dagarna när jag inte orkat släpa hem den har jag haft min lilla vita notebook, och satan vad liten skärm det är innan man vant sig igen. Såg knappt tangenterna..;) 

GI/LCHF sedan sist:





Använde ett nytt rcept på paj som blev såå bra. Mycket godare än sojamjöl som jag haft innan.

1 dl pofiber
1/2 msk fiberhusk
1/2 dl grädde
1 ägg
75 gram smör

* Förgrädda degen i 200 grader cirka 10 minuter.

* Valfri fyllning och stanning. Själv hade jag bacon, skinka, broccoli och massa ost + ägg och grädde. Yummie!







Dagens wok med ris, ja det där som jag äter ni vet.






Hittade denna på Ica Nära i dag. Mycket bra mix! Inte sett just den innan. Lite kolhydrater, mycket gott :) För övrigt har Ica Nära stigit i graderna på slutet. Först öppet till 22 och nu kan man byta kolsyrepatron. Thanks.
Jag gillar bubblor.

I skolans värld har det varit tre bra dagar. I dag såg jag "Forrest Gump" med mina härliga engelskåttor. Ska diskutera den nästa gång.

Igår på engelskan med niorna hade jag planerat någon form av facebooktema. Vi började läsa och diskutera en krönika som hette "Why I hate facebook." och sedan såg vi ett avsnitt av South Park: "You have 0 friends". På slutet skulle de själva påbörja en "column" om facebook. Den ska lämnas in nästa tisdag. Ska bli spännande att läsa. Läste en hel del fantastiska årskrönikor som de skrev förra veckan.

I morgon är det studiedag. Hade hellre haft svenska med niorna 10-30-14-20, men men det blir nog bra!

TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0