I kind of like you.

Jag typ gillar även lördagsförmiddagar. Som jag sa förut är det nog en av de bästa stunderna på veckan.

Fredagen, gårdagen, var en sådan där lugn och bra fredag som är en perfekt start på helgen. På jobbet fick jag en hel del gjort, var med på NO-lektion, agerade movie star och fick ett mejl som lyste upp inkorgen från en före detta elev. Ibland slår det mig vilka fantastiska personer jag har haft, och har, som elever. Note to self: Always keep that in mind.

Det kan nog bli några pedagogiska utmaningar framöver och då när man sliter sitt hår är det ett perfekt tillfälle att ta fram och bli varm i hjärtat av vardagslyxiga saker som har med jobbet att göra. Det kan ju inte alltid vara som att glida in i en Lush-butik.

Kvällen bjöd på underbart god LCHF-pizza och filmkväll: Never let me go. Antar att den var sådär för skulle i detta nu inte kunna återberätta filmen så att någon förstod. Inte så bra betyg?



          

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0