Hey vårtermin.

Bra måndag, trots fyra timmars sömn. Men det är klart, hade kanske lagrat lite under lovet att plocka av vid behov. F-n vad praktiskt, på riktigt,med en sömndepå. Sova rejält alla lov och sedan bara plocka av de sömntimmarna när man har mycket att göra. Bra idé? Ja Genomförbart? Troligen inte.

Hann med kaffe på Pressis i morse = bra morgon. När jag (fortfarande trött) går av tåget i Mjölby hör jag någon innifrån "kuren" säga men hej och så sitter B.A där och röker cigarr eller pipa eller något, haha, welcome to reality :)

Nu har jag precis ätit lövbiff fylld med Cantadou peppar och soltorkade tomater + champinjoner, broccoli etc. i ugn. Hey GI.

Nu är jag sugen på att gå ut och gå, men då får jag väl håll, och jag vill nog även se "Hinsehäxan". Nej, jag menar inte någon granne utan serien som går i kväll.

På tal om namn. Undrar om min granne H. Orgren fortfarande bor kvar. Har inte kollat "tamburlistan" på ett tag. Dock är namnet fortfarande roligt. Dålig humor.com..;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0