Feelgood-onsdag.

Inte det sämsta. Så underbart inspirerande och "feelgoodigt" att få sitta och lyssna i över en timme på en person som är rolig och inspirerande och får en att känna igen sig och må bra (till och med över sina brister osv.) Älskar feelgood-personer som bjuder på sig själva. Trycker på like-knappen. Hårt.
Vill kasta mig över "Glada hälsningar från Missångerträsk", men kanske borde läsa ut "Helgonet" först.
"Vabbar" jag i morgon finns ju chansen att jag hinner båda. Mys! ;)


Har varit drottningen av Snooze den här veckan, konstigt att jag inte stängt av den helt och försovit mig. Men kanske har någon slags inbyggd spärr trots allt? Kickstartade dagen i dag, efter minst 40 minuters snoozande, med en kopp vaniljespresso från maskinen. Gott! Tur att jag har några på lager.

Har haft braaaa lektioner i dag också, och känner mig laddad! Har för övrigt en deal med en elev, ska bli spännande att se hur det går. Bra, tror jag! :)

Min nuvarande addiction på GI-fronten är två av sakerna på bilden, och nej det till höger där uppe är inte riven ost. Blomkålsris och parmesanchips. Yummie.

               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0