"Bacon är den bästa grönsaken"..

..läste det citatet någonstans och det var ju både kul, och sant förstås, haha. Så ska nog ta lite grönsaker och ägg till frukost snart. Bästa GI-frukosten.

Söndag i dag= mixed feelings. Har haft ett riktigt härligt lov och hunnit träffa nästan alla mina finingar. En vecka i Luddis, nyår och några dagar i Gbg samt nästan en vecka här i Lkpg. Nöjd!

Förstår inte hur jag ska orka gå upp i morgon. Jag hatar morgnar. Har jag inte alarmet på på mobilen kan jag sova till halv tolv varje dag nästan. Morgonmänniska? Nej!

Åt supergod mat igår på Yogi. Bästa stället. Räkor Saagh curry, papadum, Raita, några  glas vitt vin. Och nej inget ris. Däremot blev det en drink efteråt på Elements. Aldrig varit där innan, men mysigt ställe, med fyra "element-rum"

I dag är planerna att dra till stan en sväng och efter det bara njuta av sista lediga dagen, läsa ut "Tidsresenärens hustru"kanske testa att göra valnötsbröd? Just nu behöver jag i alla fall en stoooor kaffe för att kicka igång dagen. Hey Nespresso!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0