2012 surprise me



Ibland får jag mer inspiration än vad som är nyttigt, vilket innebär att jag påbörjar storrensning, planerar en massa aktiviteter, skriver på flera bloggar samtidigt, planerar halva terminen i tanken med massa underbara idéer som jag sen inser tar tjugo veckor att planera så att det blir bra, och testar tvåtusen olika recept. Men det brukar gå över rätt snabbt så bäst att köra på innan jag ligger halvdöd i soffan och räknar ner till sportlovet.

Tanken just nu är att den här bloggen ska handla om GI/LCHF, eller ja nyttigheter OCH pedagogik och skolans värld. En salig blandning med andra ord. Lindas saliga blandning. Kanske skulle döpt bloggen till det istället. Borde egentligen särskilja dessa ämnen, men enda anledningen är att det inte finns en chans i världen att jag orkar uppdatera på två ställen. Så besitter du en väl utvecklad simultanförmåga- välkommen! Om inte gör du nog bäst i att inte läsa denna blogg.  (sen finns ju alltid den gamla bloggen från 2005 där jag numer mest uppdaterar för min egen skull, men den är ännu rörigare så den är lösenordsskyddad). Får väl se om den här också blir det.

Remember: Live life to the fullest, laugh more, be nice to everyone and believe in yourself!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0