Weekend.

Snart slut på härligheten, dvs. helgen. Men pluppstopp i dag ju (omdömen för er som inte känner till våra läraruttryck) så nästa vecka kan väl inte bli lika hektisk som den här? Please :)

Fredagen bestod av lite PODB-jobb hemma på morgonen och sen iväg i kyyyylan (fyyy för -10) till stationen för att ta pendeln till jobbet. Hann in på Pressis en sväng för en rykande het kaffe och min blick föll då på vår nästa bokcirkelbok: "Virgin Merry". Check! Får se om jag hinner börjar läsa något i den i helgen.

Jobbdagen, ja min planeringsdag bara sprang iväg, strax efter fyra var jag redo för att ta helg och sugen på öl. Väntade in Ola och Ellinor och så tog vi tåget till Linkan och Pitchers där Hanna och Marlene mötte upp lite senare. Åt laxburgare (utan pommes och bröd-check!) men intog en hel del flytande kolhydrater genom en massa goda öl. Men det har jag ju redan bestämt är ok! Är ju inte direkt någon renlevnadsmänniska...haha!

Unnade mig även liiite chips (ja, lite på riktigt)nu helgen för att jag fyller år. Planerade snedsteg är lite mer ok :)

Gårdagskvällen tillringades med att skriva omdömen och ha melodifestivalen på i bakgrunden, ja det är sant. Vet inte vart tiden försvunnit, men var tvungen att jobba där. Gjorde inte så mycket i och för sig, lite lagom seg, svinkallt..sitta hemma framför datorn och teven= helt ok. Loreen och Dead by April, framför allt de sistnämnda, satan så bra! Jag som inte brukar gilla melodifestivalen så jättemycket. Brukar mest se det för att vara social. Detta bådade gott :)

Eftermiddagen i dag tillbringades i Maspelösa med fika hos Monica och Henke. Kul att nästan hela "gamla gänget" var samlat. Så sällan man kan ses alla.

Ha en bra vecka 6! :) Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0