Tired as a monkey..;)

Nedräkning!

Nähäääää, blev ingen tid hos frisören i dag, fuck! Hade verkligen velat bli fin i håret till lovet, men får väl dras med mitt risiga barr ett tag till.

Utvecklingssamtalskväll igår, ganska ovärt, då jag hade två besökare mellan 18 och 20. En förälder sa att han beundrade oss lärare, och just nu håller jag med. Jobba, jobba joooobba? Vi är så värda nästa vecka! Stressar mig dock lite allt jag skulle behöva hinna för att vara i fas och slippa jobba nästa vecka, men så ska det bli!

Har varit riktigt trött idag, men haft en bra dag trots röda kort, skolk och annat. Har inte varit grinigt trött utan ändå rätt lugn. Så där så man mer tänker "What the f-ck is your problem", istället för att bli upprörd eller arg. Nice. Har ju sååå många fina elever som alltid väger upp eventuella irritationsmoment i vardagen. Har haft mysiga lektioner och även flummat lite. Var sjukt trött sista lektionen och hade väldigt roligt åt bland annat en kille som på något sätt lyckades kasta ett sudd på sig själv...;) Älskar även att reta personer som är lättlurade, jag har verkligen poker face, haha! Fick också höra av en kille i nian att han brukar kolla in vad jag har på mig för att jag har så bra klädstil, haha, söt? :)

I dag skiter jag i GI-life och tar mig lite godis. Behöver det!

Hörs vi inte mer innan så vet ni att jag njuter av lovet med start fredag 13.00. Oh yeah!

Min hjärna är ungefär lika virrig som det här inlägget.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0