Take a chance.

tändsticksasken på bordet får mig att undra om jag borde ta ut ett par tändstickor och spärra upp ögonlocken? Har aldrig testat om det funkar på riktigt. Risken kanske är att man inte får igen ögonlocken igen? Det vore ovärt.

Tröttis idag, gick i dvala efter sista lektionen. Ostimulerande planerat av mig att se film en hel dag. Oliver Twist med åttorna och Freedom writers med niorna. Ser fram emot att jobba med det projektet, tror det kan bli riktigt bra! Ska få in "A class divided", värderingsövningar och annat inspirerande. Har även hunnit få höra av en kille i nian att han "älskar mig". Dock har det sin naturliga förklaring då det var efter att jag meddelat att hans engelska var inställd. Det är kul att glädja andra ;)

Nej ni, en till kaffe eller lägga sig och läsa? Jag skulle inte satsa allt för mycket pengar på det sista..;)

That's all from me today! Status: trötter men glaaaaaaad!

Keep smiling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0