Pleased as punch..

har jag varit den här veckan. Men också väldigt trött. En vecka kvar nu, en vecka innan det är dags för 9 dagars välförtjänt paus från vardagsbestyr och tidiga morgnar. Planer för vecka 8 är: tjejhelg, Gävlebesök, tripp till Dalarna, sovmornar, läsning, bokrea, "bara-vara-tid". Inte helt fel va? :) Jihaaa!

Fredagens intåg i går var underbart. Fick inte så mycket gjort på jobbet som jag borde ha fått, alltid annat som tar tid, meen eftermiddagen och kvällen tillbringades i alla fall hos mig med bästa Sara och Sara. Texter, tacos, chokladmousse, öl och härligt sällskap :)

Känner mig som en risbuske i håret. Förfääääärligt! Hoppas, hoppas, frisörtiden nästa vecka blir av. I need it! Förnyelse, ja, tack! Please, pretty please!

Har mest jobbat i veckan, no-lifer! Det enda jag kan bjuda på är detta underbara recept på räkcrepes. Underbart gott!

3 ägg
2 dl grädde, 1 dl mjök
1,5 msk fiberhusk

Fyllning:
Keso, räkor, kryddor och purjolök. Ha på riven ost och gratinera i ugn cirka 10 min. Enjoy!







Nu ska jag ge mig ut i det, vad det verkar, sköna vädret. Lite vår i luften nästan va? Eller tar jag i för mycket då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0