Vi är lördagens änglar som virvlar i stan <3

Har en sociala medier-period just nu. Facebook, instagram, blogg = kul! Twitter gav jag upp, det gav mig inget.
 
Igår var det fredag, alltid veckans bästa dag. Semesterns tidigaste morgon var det kanske också? Var uppe runt halv sju, 08 befann jag mig hos bästa Eva på Ahead och fixade håret i cirka 4 timmar. Prat, skratt, massa kaffe, skvallertidningar och bok gör att tiden går fort!  Tog en stadsrunda efter det och fick två tröjor, en kjol och Winnerbäckbiljetter med mig hem (till mig och födelsedagsbarnet). Efter någon timme så sprack det upp och blev en kanonskön sommardag. Låg på balkongen och njöt i några timmar innan jag tog tag i fix och trix inför födselsedagsfirandet som ägde rum at my place. Västerbottenpaj med kantareller, kycklingspett, grissini, guacamole, chokladmousse, rosevin.
 
Jag börjar förövrigt bli ganska allmänt bored så där...har varit ledig för länge tror jag. Att börja jobba på fredag och återgå till vardagsrutiner känns faktiskt...helt OK! Really! :)
 
Nähä, vad ska lördagen bjuda på tro? Återstår att se. Tror i alla fall att det blir en lugn kväll,såg att Jurtjyrkogården går på tv. Måste nästan ses. Skräcknostalgi. Om jag inte får sällskap kanske det blir svårt att sova dock? Skuggor och knak i varje hörn? Äh, är väl modig! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0