Jag dricker glögg med balkongdörren öppen i natt.

Nä, va? Det är det ju Winnerbäck som gör. Däremot sov jag med öppen balkongdörr. Ovetandes. Blev dock inte bortrövad i natt så ni kan andas ut.
 
Startade dagen med en 6 km PW. Har nu ingått ett förbund att gå minst 5 km minst varannan dag. Deal? Någon som hakar på utmaningen, man får självklart röra sig och träna MER. Carey är på!
 
Drog sedan till affärn, dumpade av kartonger och papper och inne vid fruktavdelningen märkte jag att getingen jag sett där nu SATT på min tröja, gah!! Borstade så där snyggt och obemärkt ner honom på golvet. Då vet ni.
 
Väl hemma kom jag på att jag bara druckit en kopp kaffe idag så det fick bli lax med fetaosttäcke och grönsaker i ugn.
 
Yepp, i detta nu började det ösa ner regn och roligare än så blir det nog tyvärr inte i dag. Ska tvätta och fixa lite härhemma, och fortsätta klunka kaffe tror jag. DET är alltid rätt.
 
Later!
 
 
Vilken väg väljer du?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Linda!
Nu är det faktiskt så att jag faktiskt försökt skriva en kommentar tillbaka. Men det har verligen inte sammarbetat. Och till slut gav jag upp en smula. Tack för at jag får peppa dig & tack för dina ord. Hösten känns som en nystart & det ska vi utnyttja till max. Om vi vill!

Kram på dig

2012-08-14 @ 18:34:25
URL: http://blueangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0