Hey I need some inspiration!

Måndag idag och den har varit ganska så härlig. Fick finbesök på förmiddagen av Jess, Ella, LG och Annika. Var ut och åt lunch på Thai-stället och sen strosade vi och köpte yoghurtglass på Hälsofreak. Love it!
Ella Bella bus är underbart söt och charmig, Saknade unge. Varför kan inte alla, precis ALLA mina fina vänner bo här. Det bor ju en massa underbara personer här i Linkan med omnejd, men sedan tycker jag att resten, de som inte gör det, också borde flytta hit. Dreams. Sommaren är ju framför allt den tid då man kan flänga runt och träffa alla härliga människor som finns i ens liv, fast man inte ses varje dag eller ens varje månad/halvår.
 
Som jag skrev förut så är jag mellan varven, läs då jag inte har något planerat, då det regnar och allt känns allmänt segt, ganska so boooored, uttråkad. Just nu är det genomgrått, min PW regnar inne, min härliga bok tog precis slut och jag är allmänt sugen på det mesta som är onyttigt. Inget bra läge. Skulle ju vara nystart idag när det är måndag. Lycka till...
 
 
Känner att jag behöver lite inspiration och sol. Men jag är egentligen också in the mood for höstmode, tända ljus, filmer i massor, planering, träning och höst. Just bring it on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0