Gilla hatan horan.

Hemsk rubrik. Men tänkte att den skulle få någon att reagera + att det är titeln på den bok jag precis läst ut. Nya bokcirkelboken som jag presenterade i fredags, och som jag faktiskt, då, inte hade läst själv än. Det hann jag dock på en förmiddag, lättläst ungdomsbok, men tänkvärd. Johanna Nilsson har skrivit den som ett samarbete med Friends. Älskar att läsa.Just nu, med tänke på jobbstart och allt blir det lättläst, mest ungdomsböcker, men jag gillar ju det också.
 
Första veckan med eleverna har varit kanon! Bra uppstart, mycket inspiration och I'm back on track. Men jag är inte back on track med nyttiga livet. Gick kanoners första veckan sedan nu med sena kvällar.....inte så bra (med Sean Banan-röst). På måndag då djävlar. Tror den inspirationen infunnit sig också nu. (hälsoinspirationen). Wish me luck!
 
Veckan har bestått av: bra lektioner, trötta morgnar, inspiration, "127" på Sagateatern med Sara, goda fullkornswrap på Hälsofreak, bokkcirkelträff med Bluetterna hos Marie (och inval av tre nya medlemmar), underbart god tapasmat, kompismys, pre-party, stadsfest och bra konsert! 
Inte så dum vecka, inte dum alls! :)
 
Jag som var så aktiv med korttagning och Instagram i sommar...har tyvärr inga bilder alls att bjuda på nu från veckan. Ska skärpa mig..på den fronten också..;)
 
Trevlig kväll här igår med gamla gänget och några nya personer (Maya, Robban, Frejis, Thilde, Monica, Henke, Stella, Carla, Jonas, Maria,Patrik, Susanne, Nina) och sedan konsert med Rebecka & Fiona! Mycket bra! Blev lite besviken över att konserten med Takida regnade bort (inte så kul at ta sig ut i regnet), men R &F vägde nog upp det faktiskt.
 
NU blir det soffhäng denna söndag.

<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0