Autumn.

Uppstart,nystart och aktiviteter, och bloggen har inte hängt med i samma tempo. Lämnade in min jobbdator i fredags ochäven om inspirationen definitivt funnits så har steget till att sätta mig och knappra på de hör små vita tangenterna på min netbook, varit längre. But hey here I am!
 
Idag är en sådan där riktigt härlig, skön lördag. Första helgen (jobbade ju bara en dag förra veckan så tror inte det räknas) efter jobbstart är alltid njutning. Man uppskattar ju inte ledighet om man alltid är ledig. Morgonkaffe, en tur till stan och tre nya fimer på soffbordet som väntar på att bli sedda på filmkvä llen ikväll (Friends with kids, the Hunger games och Livstid) Förutom det känner jag inspiration att planera lite roliga lektionsideeer, har en massa saker som snurrar runt, men det får nog vänta till imorgon.
 
Förra veckan (sista semesterdagarna) bestod av lunch på underbara Hälsofreak och massa kompisprat, PW i sköna Rydskogen, BW med härliga personer här hos mig, tacokväll och sedan fest (Slut på semestern-tema) i hos Patrik i Berga med väner och lite nya trevliga människor.
 
I veckan har jag varit på Omberg en heldag med Blåklintare, PW:at, jobbatt och inspirerats, varit på AW på Nh med Marlene, Hanna och nya trevliga personer, och igår avslutades jobbveckan med Blåklintsfest ute hos Mia och Robban på landet.
 
Ps: Dödade en spindel i veckan och dagen efter var det kanonväder, så det där med att det blir regn då stämmer inte. Myt krossad. Ds
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0