Augusti -12

Redan? De har sitt eget tempo. Tänk när jag satt där för cirka 6 veckor sedan och hade hela sommaren framöver mig. Nu sitter jag här med en veckas semester kvar. Jag vet, 7 veckor är extremt länge, men  låt mig påminna om att vi lärare faktiskt jobbar väldigt intensivt under terminerna. Det här är återhämtning och att hinna allt det där andra kanske hinner med en vanlig vardag? Vad vet jag? ;)
 
Sommaren har i alla fall varit riktigt bra, har träffat alla mina saknade, fina vänner, främst de som inte har insett att Linköping är the place to live. Vädret har lämnat en del i övrigt att önska, har inte haftnågon sådan där lång period av härlig värme med varma morgnar och ljumma kvällar då man kan strosa ut barfota och i bikini eller sitta ute till mitt i natten med bara linne. Synd, synd. Älskar fina sommardagar i Sverige. Men såklart har solen visat sig och några dagar har varit fantastiskt härliga även vädermässigt.
Sommar -12:
 
Midsommarfirande i Maspet med gamla och nya vänner, Dalarna, träffat barndomsvänner och underbaraste småfiningar, Peace and love med sköna kvällar och underbar musik, Gävle, grillkvällar, utgång, Pimms kannor, tapas, 10 dagar på Västkusten meed bästa Suss och andra fina vänner, ljummen Winnerbäck-konsert på klippor, Hoffmaestro en varm Tylösandkväll, bio, massa filmer och böcker, pimpat balkong, Picnic och pop, långa sköna PW, vänskap.
 
I morgon hoppas jag på en skön förmiddag hos min bästa frisör och så födelsedagsfirande på kvällen. Friday it is.
 
Kanske har min blogg återhämtat sig nu efter semestern?  Hope so :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0