Let's go far, far away.

Borde ha all tid i världen att skriva nu, men tog bara med min lilla netbook hit till Blåkulla ;) Har funnits massa saker att blogga om senaste tiden, men inte tid. Har fortfarande 8 lediga dagar framför mig, satan i gatan vad skönt!

Solen lyser in genom fönstret, snön håller sig borta (åkte visst åt rätt håll trots allt) och kaffebryggaren puttrar ute i köket. Läste nyss ut "Hungerspelen-trilogin" medan övriga personer sysslat med krypto, ordspel, korsord, you name it.

Vad har hänt sedan sist? Tankarna angående jobbsituation och annat har satt igång igen, hade en lång pch välbehövlig diskussion med fina personer på jobbet förra fredagen. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska tro om vissa saker, men tänker i alla fall stå upp för det jag tycker, i alla lägen. Allt är inte svart eller vitt, och jag tänker aldrig lägga ner min röst, oavsett vad andra runt omkring tycker. You can't change me.

Förra helgen inleddes sedan med AW på Yogi med Patrik. Indisk buffé och öl satt väldigt fint. Lördagen tillbringades med Sara och Sara. Inledde med mat och bubbel hemma hos mig, var på en otroligt bra Laleh-kosert på Konsert och kongress, och avslutade till sist kvällen på aioli tapasbar med goda Mattador-drinkar. Härlig kväll!

"I will tell them to the children.If we have some, if we have some"

Veckans arbetsvecka bestod endast av fyra dagar och innehöll: sedvanlig måndagskvällsskola med kämpar, förtroliga samtal, ny syn på vissa elever, glädje, irritation, skrattanfall, underbar stämning och ja....sådana där ingredienser som tillhör skolans värld. Inte helt fel. Lovely place to be :)

Nu ska jag fiiiiika och fortsätta njuta av ledighet.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0