I'm here.

Sov till över elva idag och det var fantastiskt skönt. Fast är fortfarande aptrött. I dag ska jag bara vara hemma: läsa, se film, hinka kaffe, surfa och bara vara. Så jävla skönt.

Orkar inte skriva om det som hänt, för det vet ni ju. M blev en ängel i måndags <3.

Det har varit jobbiga dagar, men nu är jag mig själv igen.
Påsklovet var det konstigaste lov jag har haft, kändes låååångt och ändå som att tiden bara gick. Var hem till L över påsk och umgick med La familia. Mys. Resten av veckan bara försvann och sedan blev det fredag förmiddag och min fina Suss kom hit från Gävle. Det behövdes och vi hade det toppen. Önskar att hon och alla mina girls bodde så mycket närmare än vad de gör.

Helgord: lunch på Ghingis, Lush, shopping, rombollar a la bokstavskombination, vin, vin, vin, Kapten Morgan, latte och cupcake i solen, sjuka kort, bomba Propp med mms, the Horse and hound, försöka ta Mcdonaldsmat av maratonlöpare, prat, prat, prat. osv.osv. Får mycket snart göras om. Längtar som en tok till sommaren. Dels för att det då förhoppningsvs är sol och värme och dels för att jag har all tid i världen att dra runt dit jag vill.

Förövrigt har jag väldigt fina kollegor och elever, och andra vänner så klart! Love ya!

Har tänkt en massa i veckan, och även haft massa, som jag egentligen inte orkat göra,  att göra efter påsk. Har inte blivit så mycket gjort alls i veckan. I måndags kämpade jag på och hade kvällsskola. Det hjälper att omge sig med söta, glada individer. Love my job. I tisdags gick jag och min fina vän Sara till Gusto efter jobbet och åt och jag tog ett glas vin. Sedan har resten av veckan rasat på igen och jag har mått bra på jobbet och haft roligt trots allt. Fan vilken tur att jag har det jobb jag har. Thanks.

 Ok, det här blev inte ett så inspirerande eller tänkvärt inlägg som jag tänkt. Orden vill inte riktigt komma ut. Avslutar med en bildkavalkad istället och återkommer med mina tankar snart igen.





















Ps. Suss, du får säga till om jag ska ta bort bilderna på dig. Det med dig och statyn ärmitt "må-bra-kort" så det behöver jag ha att titta på ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0