How can we move on?

Tjöt/grät någon timme efter att jag pratat med M. Hade nog inte riktigt fattat innan, eller så klart jag inte hade. Vissa saker kan man inte ta in. Lycka till att sova sedan...gick inte.  Just nu: grått väder och småregn? Passar perfekt till min sinnesstämning. Skulle ju ta tag i en massa saker i dag, och börja rätta klassikerarbeten. Får ännu mer ont i huvudet bara jag tänker på det. Orkar inte. Tänker för mycket. Behöver en kram.

Känner för att krypa ner i sängen igen och stanna där hela dagen, men å andra sidan blir ju inget bättre av det. Näää, känner mig arg i dag också.

Fuck ******


Stäng ute den grå verkligheten




Så sant! 

Men ni, vi hörs sedan när jag är jag igen, eller så hörs vi innan!

KRAM och ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0