Bloody grey Sunday!

Nu får det fan vända snart. Seriously.

Sitter och rättar klassikerarbeten. Har legat över mig som en 1000-kilos sten. Lustigt nog går just DET rätt bra. Det mesta annat känns dock jobbigt idag. Vill gå i ide tills i mitten av maj då det förhoppningsvis är soligt och fint och livet är färgglatt igen. Men heeeey, ska inte gräva ner mig. Var på stan och köpte hårfärg så ikväll blir det "spice up the utväxt". Om jag hade skulle jag ta på mig en lysande illblå one piece i morgon bitti när jag drar till jobbet. Bara för att. Nu är det inte aktuellt eftersom jag inte har någon i min ägo.

Bjuder på något annat som fick i alla fall mig att le:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0